BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

dinsdag 5 februari 2013

HOE NOEMT MEN?

“Hoe noemt men een kind dat zijn ouders heeft verloren?” Ik antwoordde: “Wees”.
“Hoe noemt men een vrouw wiens man is overleden?” “Weduwe”.
“Hoe noemt men een vrouw wiens man haar heeft verlaten?” “Verstotene”.
“Hoe noemt men een MOEDER die haar zoon heeft verloren?"……… (ik vond daar geen naam voor).
Zij zei: “Het heeft geen naam”. 


Het was heel sterk en het deed mij denken. Er bestaat geen naam voor de pijn dat een moeder/voeder voelt wanneer men zijn kind verliest.

“Daarom moet ik wenen, mijn oog, mijn oog vliet van water, want verre van mij
is de trooster die mijn ziel verkwikken zou; mijn zonen zijn verbijsterd – 
zo machtig is de vijand!” 
(Klaagliederen 1:16) NBG ’51.


Elke zondag om 9.30uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten