BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 13 juli 2012

GOD HIER BEN IK



Toen God Abraham riep, bereidde hij zich ZELF  te gehoorzamen en te offeren. Zijn woorden en daden uitte een bericht: "Hier ben ik! 'Dat wil zeggen:' Ik ben er klaar voor om te gehoorzamen, geven, offeren en te ontvangen - ik ben klaar om een zegen te zijn, 'en dat is precies wat er gebeurde.

Het is vandaag niet anders, omdat God niet verandert! Hij roept ieder van ons, en degenen die klaar is zelf te gehoorzamen en worden gedood, worden gerechtvaardigd door intelligente geloof en uitgegroeid tot een zegen, net als Abraham was en bisschop Macedo is vandaag de dag. Ze worden kinderen van Abraham met dezelfde intelligente geloof dat hij gemanifesteerd en gematerialiseerd door middel van een vrijwillige offer.

Deze mensen ook zeggen: "Hier ben ik!"
Dezelfde God die onze "Hier ben ik," hoort, zegt ook: "Hier ben ik!"
Zonder twijfel, hij reageert door te zeggen: "Hier ben ik" voor degenen die zeggen: "Hier ben ik" om Hem en om te offeren.

Lees en mediteren op deze Bijbel passage:
"Daarom Mijn volk zal mijn naam weten, dus zij zullen weten, in die dagen dat ik ben Hij die spreekt: 'Zie, ik ben het," Jesaja 52,6.

Zijn volk zal zijn naam kennen - met andere woorden, Hij zal Zich openbaren aan iedereen die gehoorzamen en aan Hem offeren op 15 juli.
"Hier ben ik," Hij zal zeggen tegen die mensen: "Ik ben er klaar voor om u tot een zegen te maken, voor altijd in u te wonen en u succesvol te maken in al uw wegen!"
Aan degenen die zeggen: "Hier ben ik", zal Hij ook zeggen: "Hier ben ik!" Maar voor degenen die zeggen: "IK BEN HIER NIET", Hij zal zeggen ... in feite zal Hij  niets zeggen, omdat Hij onze beslissingen respecteert .

Wees niet bang, God is met u en wij ook!

Bisschop Julio Freitas


Elke zondag om 9.30uur en 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres: Neumanpad #26
Paramaribo - Centrum
Telf.: +597 88 37 764 begin_of_the_skype_highlighting            +597 88 37 764      end_of_the_skype_highlighting



Geen opmerkingen:

Een reactie posten