BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

maandag 31 december 2018

BEPROEVING VAN DE BRUID




“Ik zal dat derde deel in het vuur brengen en het louteren, zoals men zilver loutert. Ik zal het beproeven, zoals men goud beproeft. Het zal Mijn Naam aanroepen en Ík zal het verhoren. Ik zal zeggen: Dit is Mijn volk; en zij zullen zeggen: De HEERE is mijn God.” (Zacharia 13:9)
We leven in de dagen van deze zuivering, zelfs in een onrustige en duistere wereld. De Kerk is de Bruid van de Here Jezus en roept bij Zijn Naam en bereidt zich in witte gewaden voor, om de Bruidegom te ontvangen en Hij zal zeggen: “Kom, ga in de verblijfplaats die Ik heb voorbereid voor deze Grote Dag, waar vreugde, vrede en genot in alle eeuwigheid is “.
Ester Bezerra


Elke zondag speciaal om 07.00uu, 09.30uu, 12.00uu, 16.00uu & 18.00uu.
Adres : Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum

Tel. : +597 855 55 19

Geen opmerkingen:

Een reactie posten