BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

maandag 15 augustus 2016

GOUDEN MEDAILLE




Goedemorgen bisschop!
Ik was de overhandiging van de medailles van het Olympische Spelen aan het kijken. Wanneer de persoon een gouden medaille ontvangt en het volkslied wordt afgespeeld, beginnen sommige atleten uit emotie te huilen. Ik denk dat de medaillewinnaar op dat moment alle strijden, barrières, moeilijkheden, trainingen, inspanning en offers herinnert waar hij doorheen ging om tot dit punt te komen waar hij geëerd wordt met een medaille.

Ik stelde mij voor hoe buitengewoon subliem en glorieus het zal zijn wanneer wij de kroon van het leven ontvangen.
“Weet gij niet, dat zij, die in de renbaan lopen, allen wel lopen, doch dat slechts één de prijs kan ontvangen? Loopt dan zó, dat gij die behaalt! En al wie aan een wedstrijd deelneemt, beheerst zich in alles; zij om een vergankelijke erekrans te verkrijgen, wij om een onvergankelijke” (1 Korinthiërs 9: 24-25).
Alle beproevingen en offers die wij doorstaan om sterk tot het einde te kunnen blijven en het eeuwig leven in bezit nemen, zijn de moeite waard.
“Wees getrouw tot de dood en Ik zal u geven de kroon des levens” (Openbaring 2:10).
Met dank aan: bisschop Eduardo Bravo


Elke zondag om 07.00uu , 09.00uu , 12.00uu & 18.00uu (ook om 15.00uu).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel.: +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten