BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

dinsdag 20 augustus 2013

HET OFFER VAN VERGEVING...

Het offer van vergeving bracht opluchting

De dienst in de UKGR waar ik naar toe ga was fantastisch. Het was heel goed. De pastor sprak met ons over een nieuw voorstel van geloof dat heel sterk is. Hij consecreerde wat olie zodat we tijdens deze week ons geloof in praktijk konden zetten.

Toen ik thuis kwam, werd ik geconfronteerd met een situatie die 100% duivels was: mijn moeder en tante waren met elkaar aan het vechten als twee gekke mensen. Zij hebben elkaar altijd gehaat. Maar omdat onze huizen op hetzelfde stuk land is gebouwd, zet dat nog een grotere druk op hun om met elkaar samen te leven.

Mijn moeder en tante zijn heel erg religieuze evangelische christenen, maar mijn tante was hier alleen maar mijn moeder aan het uitschelden. Ik voelde zo een grote woede jegens deze tante en haar dochters; zij hebben mij heel erg veel pijn gedaan. Terwijl ik die harde woorden hoorde, werd ik verdrietig en kreeg ik het verlangen dat hun iets slechts zou overkomen. Maar ik heb altijd tegen die gevoelens gestreden die binnen in mij opkwamen. Dus terwijl ik uw blog las, kwam ik deze sterke boodschap tegen.

God sprak echt via en ik leer elke dag. Ik was aan het huilen voordat ik deze blog las, maar nu voel ik me weer goed. Ik begrijp wat God tegen mij wilde zeggen. Ik bad voor hun en het was antwoord was bijna onmiddellijk: ik voelde een enorme opluchting! HOE FANTASTISCH IS HET OM EEN HART TE HEBBEN DIE COMPLEET OVERGEGEVEN IS AAN GOD! Ik ben nu aan het lachen, het is echt fantastisch!

Stefany


Elke zondag om 9.30uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten