BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 21 augustus 2013

HET HART IS EEN GIF


Goedemiddag bisschop, wanneer ik beslissingen neem gebaseerd op gevoelens, dan voel ik me krachteloos om God te zoeken, omdat deze beslissingen falen, vervolgens voel ik me gefrustreerd, beschuldigd en kan ik niet tot God naderen. Als gevolg hiervan voel ik me zwak en krachteloos om mezelf weer op te richten. Het ergste is dat ik weer val telkens wanneer ik probeer om het opnieuw te proberen.

Ik moet echt een persoonlijke ervaring met God hebben en voor eens en voor altijd stoppen om gedomineerd te worden door mijn hart. Het hart is een gif, het is verschrikkelijk, het leidt ons ertoe om veel te lijden. Maar God heeft altijd Zijn armen wijd open en is bereid om het hart dat vol van gevoelens is te vervangen voor een hart dat gelijk als die van Hem is.

Ana Silva – Portugal


Elke zondag om 9.30uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten