BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 20 januari 2012

Vasten van Daniël - Dag 20

Voor Degene die aan Zelfmoord Denkt

Ik was 7 jaar oud toen ik een zeer grote tumor kreeg in mijn rechter dijbeen. De dokters hadden al bepaald dat die been geamputeerd moest worden.
Mijn gezin ging door een moeilijke financiële situatie heen en ze hadden al een bevel voor huisuitzetting gekregen.


Op die avond kwam mijn vader, die nog nooit had gedronken, dronken thuis zonder één cent van zijn salaris – de enige kans die mijn moeder nog had om een beetje van de huur te redden.
Mijn moeder zette hem het huis uit en die avond besloot ze dat ze zichzelf zou doden.
Ik was haar enige dochter en nadat zij mij in bed had gezet, ging ze naar de keuken, nam de pistool van mijn vader en stond op het punt om de trekker over te halen toen ik opeens wakker werd en haar riep.
Zij kwam mij te hulp, omdat zij dacht dat zij mijn laatste verzoek nog zou vervullen en ik zei tegen haar dat ik tekenfilmpjes op tv wilde kijken. Ze probeerde mij ervan te overtuigen dat het middernacht was en dus geen tekenfilms op tv waren, maar ik bleef toch aandringen.
Zij dacht toen dat zij mij in de kamer zou achterlaten met de tv op hoog volume om daarna verder te gaan met hetgeen zij wilde doen. Op dat moment begon het programma “Paneel van de Waarheid” en de toenmalige pastor Macedo zei: “U die denkt dat uw leven geen nut meer heeft en een pistool bereid hebt om uzelf te doden, doe dit niet. Kom naar de kerk, omdat er een uitweg voor uw leven bestaat.”
Toen ze dat hoorde, besloot ze om het te proberen, als er niets veranderde nadat ze naar het UKGR Centrum ging, dan zou ze alsnog zelfmoord plegen.
De volgende dag droeg zij mij – omdat ik toen al niet meer kon lopen vanwege de tumor – en gingen we van mijn wijk helemaal naar het UKGR Centrum. Toen we in de kerk kwam, plaatste ze me op de laatste stoel van de kerk en begon er een negatieve energie in haar naar buiten te komen.
Pastor Macedo, die alleen in de kerk was, bad voor haar, en het kwaad dat in haar zat zei dat hij gestuurd was om ons allen te vernietigen en dat er een werk van negatieve krachten tegen mij werd gedaan in het been van een van mijn poppen, op verzoek van een tante, zodat ik mijn been zou verliezen en dit het verdriet van mijn ouders zou veroorzaken.
Na het gebed riep pastor Macedo mij om mijn moeder te omhelzen en ik stond op en liep, iets wat ik al een lange tijd niet had gedaan.
Mijn moeder was helemaal verbaasd en toen wij vlakbij het altaar kwamen, zagen wij dat de tumor helemaal gebarsten was en alle viezigheid droop eruit.

Van toen af, zo’n 30 jaar geleden, is mijn gehele familie te vinden in het UKGR Centrum. We hebben allerlei problemen en negatieve energieën overwonnen en bleven volharden. Ik heb jongere broertjes die nu helpers zijn en mijn ouders zijn trouwe leden van het UKGR Centrum.
Ik gaf mijn gehele leven aan Jezus toen ik heel jong was, had mijn persoonlijke ervaring met God toen ik 15 was en vandaag de dag doe ik het werk van God al 4 jaar in Zuid-Afrika.


Fabiana Moreira


Bisschop Edir Macedo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten