BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

dinsdag 31 januari 2012

Genezingsdienst


Eindelijk was het zover, de KRACHTIGE DIENST VAN GENEZING werd afgelopen zondag 29 januari  gehouden in de UNIVERSELE KERK te Paramaribo.
Ongeveer 800 mensen hebben dit evenement kunnen meemaken en de kracht van GOD kunnen ervaren. Er werden verschillende gebeden gedaan in het voordeel van de aanwezigen en honderden konden ter plekke een wonder ontvangen en erover getuigen.

Onder welke Mevr. Carmelita Sakrama - GENEZEN VAN KANKER -


"Voordat ik naar de kerk kwam voelde ik me ziek, ik kon niet afgaan ik moest me eerst laten lakseren. Ik ging naar de dokter. Ze hebben fotos voor me gemaakt. Ik heb 3 keren een darm onderzoek gedaan en tog konden ze niets vinden. Uiteindelijk hebben ze geconstateerd dat ik lever kanker had.  Een middag keek ik naar de televisie en de pastor sprak over de Gewijde Olie ik besloot om te komen. Toen ik de Gewijde Olie aan het gebruiken was voelde ik geen pijn meer. Ik begon gebedskettingen te doen voor mijn genezing. Ik volgde de gebedskettingen op de vrijdag en zondag. Na verstreken tijd  moest ik terug naar de dokter om fotos te laten maken. En hij zei dat ik geen lever kanker meer had. Ik ben nu totaal genezen van mijn ongeneeselijke ziekte."
  
Dit voorstel van geloof gaat nog door in de UNIVERSELE KERK in Paramaribo. Als u hieraan mee wilt doen bel ons voor meer informatie of u kunt gerust langs komen.


Elke zondag om 9:30u & 12u (ook om 18u)
Adres: Neumanpad #26 (zijstraat van de Domineestraat)
Paramaribo Centrum 
Telefoon:  +597-88 37 764
                   
                                                                                                                                                                

Geen opmerkingen:

Een reactie posten