BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 24 oktober 2018

TWIJFELS, VERTRAAGD HET LEVEN!




Goedemiddag bisschop!
“En zij hoorden de stem van de HEERE God, Die in de hof wandelde, bij de wind in de namiddag. Toen verborgen Adam en zijn vrouw zich voor het aangezicht van de HEERE God te midden van de bomen in de hof” (Genesis 3:8)
De koppel verstopten zich, omdat satan al twijfel in hen geplant had. De twee bleven verstopt achter een boom.
De twijfel laat de persoon altijd achter iemand lopen (achterblijven), een voorbeeld is de bovenstaande afbeelding. Ik verdien het niet! Ik heb gezondigd! Ik ben een fout begaan! Het lukt me niet! Ik ben niet instaat om het te doen! Ik kan niet praten! Ik heb geen fysieke schoonheid! Twijfels over de kerk, de pastors, de Bijbel, de Behoudenis en andere verschillende twijfels. Dit alles bind het materiële leven van de persoon vast, naast het feit dat het de persoon tegenhoudt om de Heilige Geest te ontvangen. In de twijfel beslist niemand iets, alles blijft voor later, inclusief de doop met de Heilige Geest. Twee manieren om de twijfels te overwinnen:
1: De zonde confronteren en het bekennen voor God (Romeinen 14:23) “En alles wat niet uit geloof is, is zonde.”
2°: Kijken naar wat God al gedaan heeft, gebeden die al beantwoord zijn, zo zijn er geen twijfels, maar zekerheid dat Zijn Woord niet faalt.
Dat God u zegent!
Met dank aan: Bisschop Márcio Carotti



Elke zondag speciaal om 07.00uu, 09.30uu, 12.00uu, 16.00uu & 18.00uu.
Adres : Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 855 55 19

Geen opmerkingen:

Een reactie posten