BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 10 februari 2017

OGENSCHIJNLIJK HART




“En Ik zal Mij een betrouwbaar priester aanstellen, die naar mijn hart en in mijn geest handelt en Ik zal voor hem een duurzaam huis bouwen, zodat hij te allen tijde voor het aangezicht van mijn gezalfde wandelen zal.”
1 Samuël 16:7
Voor God zit de waarde van het leven van een persoon niet in zijn verschijning, maar in de intentie van zijn hart. Hij ziet geen schoonheid, kleur of vermogen. Hij zoekt de ziel die bereid is om Hem te kennen en Zijn Wil te doen, die kan denken als Hem, en door het geloof, kan zorgen voor Zijn volk en hun kan zegenen met de Waarheid die vrijmaakt.
Ester Bezerra


Elke zondag om 07.00uu, 09.00uu, 12.00uu & 15.00uu.
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten