BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 10 februari 2017

HART DAT TROUW IS AAN DE ROEPING




“En Ik zal Mij een betrouwbaar priester aanstellen, die naar mijn hart en in mijn geest handelt en Ik zal voor hem een duurzaam huis bouwen, zodat hij te allen tijde voor het aangezicht van mijn gezalfde wandelen zal.”
1 Samuël 2:35
Zo is de dienaar van God, qua hart en gedachten, zowel met God als met het volk. Zijn constante offers worden geaccepteerd door de Heer, ze eren het Woord dat uit hun mond komt met de groei van hun werk, ze brengen het volk tot de ontmoeting met de Waarheid die vrijmaakt door het geloof.
Ester Bezerra


Elke zondag om 07.00uu, 09.00uu, 12.00uu & 15.00uu.
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel.: +597 88 37 764


Geen opmerkingen:

Een reactie posten