BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

dinsdag 13 september 2016

REACTIE OVER "GELOOF ZONDER GENADE"




Hallo bisschop,
Ik ben het totaal eens met betrekking tot het offeren. Als ik mijn eigen wil niet had genegeerd, mijn eigen behoeftes, dan zou mijn dochter vandaag de dag niet met mij zijn. In de adolescentie fase van mijn dochter wilde zij niets weten van mijn adviezen. Zij was erg rebels en om duidelijke te zijn, zij verminkte en sneed zichzelf. Ik bad en vaste, maar het leek alsof niets veranderde.
Op een zeker donderdag kwam ik thuis van werk en bereidde ik mijn kleren voor om te wassen toen ik met God sprak en liet weten dat ik een verandering wilde, een nieuwe geboorte in haar. In mij kwam de volgende gedachte: “Offer!!!” Wat heb je over voor haar leven? Ik antwoordde in mijzelf: alles! Offer dan! Dat was het moment dat ik in mijzelf besloot dat te gaan doen.
Na ongeveer vijf minuten riep zij mij “Mamaaaaa!” Toen ik bij haar was liet ze mij een rare video zien waarop ik reageerde “Vastgebonden!”. Nadat ik mijn rug naar haar toekeerde viel zij op een vreemde manier en kreeg ze een of andere aanval. Zij is blank, maar ze werd helemaal rood en paars en haalde geen adem meer. Ik zei toen “Kijk, duivel jouw gevecht is nu met mij!” Jij bent verboden om haar ziel te nemen! Jij weet van de beslissing die ik zonet heb genomen om te offeren: dus je moet haar ziel nu terugbrengen!”
Bisschop, zij kwam gelijk terug tot bewustzijn. Diezelfde dag heb ik mijn offer gedaan wat ik aan God had beloofd. Na deze dag is haar leven getransformeerd. Vandaag is zij een uitstekende dochter!
Sandroelma


Elke zondag om 07.00uu , 09.00uu , 12.00uu & 18.00uu (ook om 15.00uu).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

1 opmerking:

  1. Hallo, dit is een zeer belangrijke boodschap die ik moet doorgeven aan iemand die door huwelijkse problemen heengaat, dat alle hoop niet verloren gaat, wat het probleem ook is, hier is wat je moet weten om je huwelijksprobleem te redden, ik werd ooit geconfronteerd met uitdagingen in mijn relatie tot ik een artikel tegenkwam dat sprak over de man die ik wil introduceren om je dit artikel nu te lezen. Dr. Ekpen van Ekpen Temple is de man die ik je wil aanbevelen met een huwelijksprobleem, dat hij je kan helpen met zijn krachtige spreuk om het probleem op te lossen dat je in je echtelijke leven tegenkomt. Neem vandaag nog contact met hem op via: ekpentemple@gmail.com of whatsapp hem op +2347050270218 u zult er blij om zijn.

    BeantwoordenVerwijderen