BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

dinsdag 10 december 2013

WAAROM?WAAROM NIET?


Elke vraag kan veranderd worden als men het woord “niet” toevoegt.
Het feit is dat het “niet”, alles verandert…

Waarom vechten? Omdat ik weet dat ik kan overwinnen.
Waarom niet vechten? Omdat ik denk dat ik niet ga overwinnen.


Waarom offeren? Omdat ik weet dat wat ik offer niet zo waardevol is als wat ik wil bereiken.
Waarom niet offeren? Omdat wat ik heb, voor mij, waardevoller is dan wat ik wil bereiken.

Waarom geloven? Omdat het de enige manier is om mijn dromen te realiseren.
Waarom niet geloven? Omdat de twijfels voor mij meer betekenen dan mijn dromen.

Waarom doorgaan? Omdat ik doelen heb.
Waarom niet doorgaan? Omdat ik mijn doelen heb opgegeven.


Bisschop Rui Silva


Elke zondag om 9.30uur & 12uur(ook om 18.00uur)
Adres : Neumanpad #26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten