BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 10 juli 2013

UW OFFERANDE, UW LEVEN...


Zoals het Altaar de Allerhoogste representeert, Zo representeert de offerande ook de offerandegever. Volgens Jezus, is het Altaar meer dan het goud en de offerande die daarop geplaatst worden, omdat het Altaar ze heiligt.

Heiligen houdt in om iets heilig, apart, geconsecreerd of toegewijd aan de Heer te maken. Hoe kan het Altaar de macht hebben om te heiligen als het God Zelf niet representeert? Tussen het Altaar en de offerande bestaat het figuur van de priester niet (zie Matteüs 23:17,19). Dit wil zeggen dat er tussen God (het Altaar) en de offerandegever (de offerande) geen bemiddelaar is.

De toegang van de offerandegever is persoonlijk en direct met de Troon van de Allerhoogste. Dus, Wie zijn ziel wil redden van de hel; Wie zijn Behoudenis wil garanderen; En wil verblijven in de Schuilplaats van de Allerhoogste; En rusten in de Schaduw van de Almachtige…Voor hem is er maar één manier: Zijn gehele leven op het Altaar leggen. Controleer het maar:

“Wie in de schuilplaats des Allerhoogsten is gezeten (de offerandegever), vernacht in de schaduw des Almachtigen(het Altaar). Ik zeg tot de HERE: Mijn toevlucht en mijn vesting, mijn God, op wie ik vertrouw” (Psalmen 91:1-2).

Bisschop Edir Macedo


Elke zondag om 9.30uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten