BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

donderdag 30 oktober 2014

GERED VAN DE HEL


Beste bisschop Macedo, Mijn naam is Luana, ik ben onlangs 30 jaar geworden en als het niet aan u lag, had dat niet eens plaatsgevonden. Ik kom uit de binnenstad van Bahia. God haalde me uit een nietszeggend leven om hier in de Verenigde Staten te komen wonen. Het enige wat ik in Braziliƫ deed, met grote inspanning, afstuderen. Ik spreek vloeiend Engels en Spaans, zonder ervoor naar school te zijn gegaan.
Hoe dan ook, de reden voor deze brief is alleen maar om u te bedanken voor het toelaten dat God u als een instrument kon gebruiken om zielen te redden.


Toen ik 13 jaar oud was, was zelfmoord mijn enige gedachte. De eerste keer dat ik het probeerde, nam ik meer dan 30 slaaptabletten, omdat ik dacht dat ik zou slapen en niet meer wakker zou worden. Maar er gebeurde niets. Ik had zoveel onverklaarbare haat en woede jegens mijzelf, dat het mij de moed gaf om te proberen mij mijn leven te ontnemen.
Ik zocht met mijn moeder hulp bij verschillende plaatsen, bij de occultisme, spiritisme, de katholieke kerk en niets ging goed, ons leven was nog steeds ellendig. Tot ik op een dag begon te luisteren naar uw programma op het “Halleluja Netwerk” om 23u. Ik wist niet wie u was of wat de Universele Kerk was, maar ik herinner me dat dit het enige moment van de dag was waarop ik wat rust voelde. Ik hoorde echter nog steeds die stem die mij vertelde om mij mijn leven te ontnemen.
Totdat ik nog een tweede poging ondernam. Dit keer zou ik rattengif innemen. Op het moment dat ik die actie wilde ondernamen, deed ik voor het eerst in mijn leven een gebed en zei tegen God dat ik mij mijn leven zou gaan ontnemen, maar als het niet Zijn wil zou zijn, dat Hij die gedachten van zelfmoord en haat uit mijn hoofd moest weghalen.
Dat moment was onvergetelijk! Op dat moment had ik een ervaring met God, omdat ik een beroep deed op de naam van Jezus. Ik voelde een rust, de neiging om te huilen en een gevoel van vrijheid! De haat die ik had jegens mijzelf, de kwade gedachten verlieten mij op hetzelfde moment.
Ik kende, tot op dat moment, de Universele Kerk nog niet. Godzijdank, werd ik door de Heilige Geest, die u heeft gebruikt, bevrijd en gered door de genade van God.
Ik dank God elke dag voor uw leven. Dank u dat u mij de juiste Weg deed kennen en dat u mij over Jezus leerde! Omdat u toeliet om zich door God te laten gebruiken, werden ik en vele andere zielen gered en verlost van de hel.
God zegene u en uw familie vandaag en voor altijd!

Een sterke omhelzing, Luana Watson


Elke zondag om 09.00uur & 12.00uur (ook om 18.00uur).
Adres: Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten