BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 12 augustus 2020

Wat is uw geestelijke burgerlijke staat?



Ik was aan het mediteren over deze boodschap en zou graag iets willen delen over het huwelijk met God, denkend aan de 4 zaden van de gelijkenis waar de Here Jezus over sprak:
“En Hij sprak tot hen veel dingen door gelijkenissen. Hij zei: Zie, een zaaier ging eropuit om te zaaien…” (Mattheüs 13:3)

Gods Woord wordt aan iedereen verkondigd.
En toen hij zaaide, viel een deel van het zaad langs de weg; en de vogels kwamen en aten dat op…” (Mattheüs 13:4)
Alleenstaanden in het geloof, degenen die het pad van toewijding (compromis) aan God nog niet zijn betreden.
“Een ander deel viel op steenachtige plaatsen, waar het niet veel aarde had; en het kwam meteen op, doordat het geen diepte van aarde had. En toen de zon opgegaan was, verschroeide het; en doordat het geen wortel had, verdorde het.” (Mattheüs 13:5)
Gescheiden in het geloof, degenen die toegewijd waren en er niet langer zijn omdat ze zich niet in hun gemeenschap met God hebben verdiept. 
“Een ander deel viel tussen de dorens; en de dorens kwamen op en verstikten het.” (Mattheüs 13:6-7)
Slecht getrouwd, degenen die in de kerk zijn, maar verstikt door de fascinaties van de wereld en daarom is het huwelijk met God een schijn.
“En weer een ander deel viel in de goede aarde en gaf vrucht, het ene honderd-, het andere zestig-, en een ander dertigvoudig.” (Mattheüs 13:8)
Goed getrouwd, degenen die besloten zich te onderwerpen aan het Woord van God, dat in hun hart werd geplant, en hun relatie met God en als gevolg ervan, hun leven vruchtbaar maakten.
“Wie oren heeft om te horen, laat hij horen.” (Mattheüs 13:9)
Besluit op de 23e, op de Bruiloft van het Lam in een UKGR bij u in de buurt, om een ​​van de eerste 3 geestelijke burgerlijke staten te verlaten om gelukkig met God te trouwen.

Met dank aan: Bisschop André Cajeu




Adres : Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 855 55 19

1 opmerking:

  1. groet aan alle kijkers online, ik ben hier om een ​​klein getuigenis te geven. Mijn naam is Melania Macron, ik ben 40 jaar oud uit Rotterdam, Nederland. Ik ben op 31-jarige leeftijd getrouwd. Ik heb maar één kind en ik leefde gelukkig. Na een jaar van mijn huwelijk werd het gedrag van mijn man zo vreemd en ik begrijp niet echt wat er aan de hand was, hij pakte het huis uit naar een andere vrouw Ik hou zo veel van hem dat ik er nooit van droom hem te verliezen, ik probeer mijn mogelijk het beste om ervoor te zorgen dat mijn man bij me terugkomt, maar het mocht allemaal niet baten, ik huil en huil hulpzoekend, ik besprak het met zijn familie maar ik kreeg geen antwoord. dus mijn beste vriendin Anna Johansson beloofde me te helpen . Ze vertelde me over een man genaamd Drosagiede, ze vertelde me dat hij een geweldige man is en een echte man die kan worden vertrouwd en dat er niets is over liefdeskwesties dat hij niet kan oplossen en ze vertelde me hoe hij een ontelbaar aantal mensen heeft geholpen in het herstellen van hun relatie. Ik was echt overtuigd, ik nam snel contact op met zijn e-mailadres, doctorosagiede@gmail.com of zijn WhatsApp op +2349026414771 of Viber op +2349026414771.Ik leg hem al mijn probleem uit, hij vertelde me dat ik me geen zorgen moest maken dat al mijn problemen zouden zijn onmiddellijk opgelost. Hij vertelde me wat ik moest doen om mijn man terug te krijgen en dat deed ik, hij zei dat na drie dagen mijn man bij me terug zal komen en begint te bedelen, en het gebeurt echt zoals hij zei, ik was erg verrast, dit is zo geweldig. God zij de eer, onze relatie is nu erg hecht en we leven allebei weer gelukkig. Als u een soortgelijk probleem heeft, neem dan nu contact met hem op en laat uw probleem voor eens en voor altijd oplossen. Ik ben ook een levend getuigenis

    BeantwoordenVerwijderen