BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 22 november 2019

ALS EEN SCHAAP WEG IS VAN DE HERDER...




Ik keerde terug naar de UKGR na harde jaren weg van Gods aanwezigheid.
Dit waren de slechtste dagen van mijn leven!
Het was de hel zelf in het leven!

Mijn ziel schreeuwde, mijn tanden knarsten, mijn vlees werd afgeslacht, mijn tranen waren van bloed vanwege de pijn in mijn ziel.
Ik sliep op verlaten plekken, op straat, bij het busstation. Ik at restjes (afval). Mijn kinderen moesten bij me wegblijven, mijn dochter nam een fles water met maïzena omdat er geen melk was.
Ik was het afval van de maatschappij. Ik werd vertrapt, vernederd, afgeslacht, geslagen.
Mijn familie geloofde verre van dat ik de kans had om te veranderen. Maar mijn moeder heeft me nooit opgegeven, ik prijs en dank GOD voor haar leven en iedereen die voor me heeft gebeden.
Ik prijs en dank God voor het leven van een helper die me telkens een Woord van Leven gaf. Hij zag mij niet in de omstandigheden waarin ik verkeerde, maar als een schaap weg van haar Herder.
Ik herinner me de juiste tijd niet, maar ik kwam meer dan 15 jaar geleden terug en elke dag is als de eerste dag in de aanwezigheid van mijn Here Jezus Christus!
Mensen, het was niet gemakkelijk om terug te keren. Mijn ziel schreeuwde om de eerste LIEFDE, omdat niets logisch is, niets is aangenaam zonder de eerste LIEFDE.
Geef nooit op met strijden!
Hou met heel uw kracht de handen van God vast!
Ik houd van de UKGR!
God zegene u en uw gezin, bisschop Macedo.




Met dank aan: Leticia





Elke zondag speciaal om 07.00uu, 09.30uu, 12.00uu, 16.00uu & 18.00uu.
Adres : Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum 
Tel. : +597 855 55 19

Geen opmerkingen:

Een reactie posten