BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

maandag 2 september 2019

KOM TOT MIJ...




Mensen die geloven en handelen, zoals de Bijbel leert, hebben het recht om van God te ontvangen wat Hij heeft beloofd, dat is intelligent geloof!
En het intelligente geloof is niet gebaseerd op mensen of religies, maar op Gods Woord.

Zie de uitnodiging van Jezus:
“Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast zijn, en Ik zal u rust geven.” MattheĆ¼s 11:28Het maakt niet uit wat uw religie is, God wijst niemand af laat staan u.
U vraagt zich misschien af: “Bisschop, hoe kan ik naar Jezus gaan?”
Vertrouw gewoon op het Woord, gebruik uw geloof en praat met God.
Omdat het het geloof is dat het wonder laat gebeuren, en het is door het geloof dat we behouden worden.
Maar wat voor soort geloof?
Iedereen heeft geloof, maar het verschil zit in Gods Woord, en niet in een emotioneel geloof zoals de religies daar onderwijzen, maar in een intelligent geloof.
Hij zei: “Kom tot Mij, allen …”
Inclusief u! Het maakt niet uit of u het slechtste wezen op aarde bent. God is u aan het roepen.
Ik doe een uitdaging met u die depressief, verdrietig, ellendig bent, denkend aan zelfmoord… Neem de Bijbel nu, ongeacht waar u bent, thuis, in het ziekenhuis, op het werk.
En zeg: “Here, het staat hier geschreven, ik wil deze opluchting, ik moet weten of dit waar is!”
U zult zien hoe de Geest van God in uw leven zal werken, net zoals Hij in mijn leven heeft gewerkt.
Omdat ik ook naar verschillende religies ging, totdat ik het Woord van God kende, nam ik de beslissing om te geloven in wat er staat geschreven. 54 jaar geleden deed ik en doe nog steeds deze uitdaging die mijn leven veranderde!
Doe deze test en zie hoe God ook uw leven zal veranderen!

Bisschop Edir Macedo



Elke zondag speciaal om 07.00uu, 09.30uu, 12.00uu, 16.00uu & 18.00uu.
Adres : Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 855 55 19

Geen opmerkingen:

Een reactie posten