BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

donderdag 18 april 2019

IK WERD GENEZEN!



Hallo, bisschop!
Ik wil u bedanken voor het uitspreken van de profetie afgelopen donderdag, ik woonde de videoconferentie bij van mijn kerk in São Bernardo do Campo.

Ik was ziek! Maar het was geen kanker of een terminale ziekte, het was in mijn ziel! Ik worstelde om van een relatie, die meer dan anderhalf jaar geleden eindigde, te genezen maar ik leed er nog veel onder.
Toen ik hoorde dat u de dienst van de Liefdestherapie zou houden, zei ik tegen God: “Wat de bisschop zegt, zal ik gehoorzamen. Het maakt niet uit of ik een bananenboom op het Altaar ga planten, ik zal gehoorzamen! “
Toen sprak de Heilige Geest door u precies wat ik niet aan het Altaar aan het geven was, want ik mompelde zeggend dat God mij vergeten was; altijd huilen, alsof dat iets zou oplossen, en ik had nog steeds een grote bezorgdheid in mij.
Die donderdag besloot ik om dat alles op te offeren en om vrede te vragen, zoals u zei om te vragen. Ik voel me zo gelukkig en in vrede, alle last is weg! Het doet niet langer pijn in mijn binnenste, er is niets meer om aan mijn verleden te denken, ik heb geen behoefte aan iets, de Heilige Geest zorgt voor alles!
Bedankt, God!
Bedankt, bisschop Macedo!
Bedankt, Universele kerk!
Ik weet dat het geen spectaculaire getuigenis is, zoals een auto kopen of de genezing van een vreselijke ziekte, maar ik wil hier mijn getuigenis achterlaten en zeggen dat “gehoorzamen” het geheim is om onze Here Jezus te eren!
Met dank aan: Ana Paula Ribeiro


Elke zondag speciaal om 07.00uu, 09.30uu, 12.00uu, 16.00uu & 18.00uu.
Adres : Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 855 55 19

Geen opmerkingen:

Een reactie posten