BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

donderdag 8 augustus 2019

IK WIL GEEN STEM HEBBEN




Mevrouw Cristiane, goedemorgen!
Ik heb afgelopen zaterdag deelgenomen aan de Godllywood Zelf-Hulp dienst en ik wil u graag vertellen over een ervaring die ik heb gehad, omdat het vertellen van die ervaring al de verandering weerspiegelt die God in mijn binnenste heeft gedaan.

Eerlijk gezegd weet ik niet waar ik moet beginnen, maar tijdens deze bijeenkomst heeft iets mijn aandacht anders getrokkenU zei dat de duivel zwaar in vrouwen heeft geïnvesteerd om hen tot eenzaamheid te brengen in dit tijdperk van ‘empowerment’, omdat de duivel weet van onze kracht, weet dat we autoriteit hebben die door God werd gegeven om ons huis te bouwen.
Nou, ik ben 25 jaar oud, ik ben 6 jaar in de UKGR en ben gepolitiseerd. Ik hou van politiek, hou ervan in het midden te staan, te debatteren, sociale projecten en alles wat daarbij komt kijken. Ik weet niet wanneer het begon, maar omdat ik veel informatie en studies erover had, werd ik een feministe.
Ik heb de Heilige Geest, heb verantwoordelijkheid in de kerk en ik doe alles met liefde. Wanneer ik kan helpen, ben ik bereid om het te doen. Maar zonder het te beseffen, werd ik zelfredzaam. Onafhankelijkheid. Het afhangen van iemand, vooral van mannen, deed mijn ego pijn.
Op een of andere manier vond ik dat ik geen “fragiele” houding moest hebben en ik was het volledig oneens met Godllywood. En ik bad tot God: “Heer, dit project is van U. U heeft het bedacht. Het helpt andere vrouwen, en ik kan het niet oneens zijn met iets dat van de Heer komt.” Mijn hart is altijd zeer gevoelig geweest voor de Stem van God, ik heb altijd vrees gehad en ik was oprecht in mijn gebeden over mijn meningsverschillen.
Ik begon de Godllywood-uitdagingen te doen en te bidden dat God me zou veranderen. Totdat ik naar de bijeenkomst van afgelopen zaterdag ging en toen u ons vertelde over de grote valstrik van de duivel voor ons vrouwen, was het alsof ik een blinddoek van mijn ogen haalde.
Ik was een feministe, niet iemand die mannen bagatelliseert, of die op straat de borsten liet zien, maar het type dat voor mijn gelijkheidsrechten vocht, om hetzelfde loon en recht op meningsuiting te hebben, maar toch vocht ik op een verkeerde manier en was aan de verkeerde kant. Juist omdat ik deze discretie niet had, werd ik vaak gezien als een rebel, iets dat ik nooit ben geweest. Maar er was niemand die me kon overtuigen dat dit verkeerd was, dat ik niet zo moest vechten … En wie het ook probeerde, hield ik voet bij stuk en zei dat de persoon me wilde verlagen.
Ik kon u niet uitstaan, omdat ik dacht dat u een “vrouwen-club” wilde maken, waar ze allemaal hetzelfde waren als u: een zachte stem, lief en een fragiel uiterlijk. Ik heb mezelf nooit zo gezien. Ik was “dapper”, wilde een stem hebben. Ik wilde iemand zijn, ik wilde mijn rechten en vandaag vraag ik u om vergiffenis, omdat ik niet begreep wat de Heilige Geest door u doet.
Een paar minuten geleden bad ik tot de Heer om me te veranderen en me deze eigenschappen te geven: meer zacht, lief en fragiel te zijn zodat iemand voor me kan zorgen.
Ik wil nooit meer een bijeenkomst van Godllywood Zelf-Hulp missen. Ik wil alle taken uitvoeren en ik wil dat mensen herkennen dat ik, ja, een beter persoon ben, maar daarvoor wil ik in discretie opgroeien als die boom. Ik wil geen stem meer hebben. Ik wil nog meer vruchten van de Heilige Geest hebben. Ik wil mijn ideologieën, mijn onafhankelijkheid, mijn zelfredzaamheid opzij zetten. De empowerment, alles, alles.
Ik wil anders zijn. Want, ik heb geleerd dat om sterk te zijn, ik niemand hoef te verplichten om onze kracht te begrijpen. De kracht moet altijd in mij zijn.
Mevrouw Cristiane, heel erg bedankt.
Met dank aan: Cristiane Cardoso





Elke zondag speciaal om 07.00uu, 09.30uu, 12.00uu, 16.00uu & 18.00uu.
Adres : Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 855 55 19

Geen opmerkingen:

Een reactie posten