BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

dinsdag 5 maart 2019

PIJN IN DE ZIEL




“Zie, ik roep: Geweld! maar ik krijg geen antwoord; ik roep om hulp, maar er is geen recht. Hij heeft mijn weg versperd, zodat ik er niet door kan gaan, en op mijn paden heeft Hij duisternis geplaatst. Van mijn eer heeft Hij mij beroofd, en de kroon van mijn hoofd heeft Hij weggenomen. Hij heeft mij aan alle kanten afgebroken, zodat ik ten onder ga, en heeft mijn hoop losgetrokken als een boom.” (‭‭Job‬ ‭19:7-10)‬ ‭
Deze pijn in de ziel van de depressieve, schreeuwt om hulp, maar niemand hoort het, omdat de meesten hun handen niet uitstrekken aan degenen die hulp nodig hebben en maken zich alleen maar zorgen over hun eigen leven. Zij leven eigenlijk ook in de duisternis, hun gezinnen zijn verdeeld, gebroken, ze leven elke dag in de storm en ze kunnen niet helpen omdat ze ook hulp nodig hebben.
Daarom vrienden, God rekent op Zijn dienaren om naar deze slachtoffers van het kwaad te gaan en door geloof in de Naam van Jezus, hen bevrijden.
Ester Bezerra



Elke zondag speciaal om 07.00uu, 09.30uu, 12.00uu, 16.00uu & 18.00uu.
Adres : Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 855 55 19

Geen opmerkingen:

Een reactie posten