BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

dinsdag 5 maart 2019

GESCHREEUW OM HULP



“Als een zwaluw of kraanvogel, zo piepte ik, ik kirde als een duif. Mijn ogen waren smekend opgeslagen naar omhoog: Heere, ik word neergedrukt; wees U mijn Borg!” (Jesaja‬ ‭38:14)‬
Net zoals de vogels roepen en fluisteren, roepen ook de mensen die onderdrukt worden door de duivel en zij schreeuwen om hulp. God rekent op Zijn dienaren om Verlossing te verkondigen aan degenen die huilen, dat volbracht werd door het offer van de Here Jezus aan het kruis van Golgotha.
Ester Bezerra



Elke zondag speciaal om 07.00uu, 09.30uu, 12.00uu, 16.00uu & 18.00uu.
Adres : Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 855 55 19

Geen opmerkingen:

Een reactie posten