BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 15 februari 2019

BELOFTE VAN GENADE



“Daarom, zo zegt de Heere HEERE: Ik zal nu een omkeer brengen in de gevangenschap van Jakob, Ik zal Mij ontfermen over heel het huis van Israël en Ik zal het opnemen voor Mijn heilige Naam.” (Ezechiël‬ ‭39:25‬)‭
Door van God af te wijken, werd het volk van Israël verspreid en tot slaaf gemaakt over de hele wereld. Alleen in onze dagen zijn ze teruggekeerd naar hun land. Desondanks wenden vandaag weinigen zich tot de Zoon van God, de Here Jezus, die zichzelf offerde aan het kruis om hen van hun zonden te verlossen. Maar het is de Belofte van de Heer, zodat Zijn Naam verheerlijkt zal worden, door Zichzelf te openbaren aan allen die in Zijn macht en Zijn Woord geloven.
Ester Bezerra



Elke zondag speciaal om 07.00uu, 09.30uu, 12.00uu, 16.00uu & 18.00uu.
Adres : Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 855 55 19

Geen opmerkingen:

Een reactie posten