BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

vrijdag 7 augustus 2015

HET GELOOF EN HET OFFER (DEEL 3)



Wie zijn “vrijheid” niet wil opofferen, kan niet behouden worden.
Begrijp me goed, wij zijn vrij.
God heeft ons bevrijd van de geestelijke slavernij.

Dat betekent niet dat er geen regels bestaan en dat wij alles mogen doen.
Het is onmogelijk om te doen wat correct is, zolang wij onder de invloed van mensen leven, die niet van God zijn.
Als wij een vriendschap met ongelovigen willen hebben, zullen wij daardoor beïnvloed worden.
Misschien bent u nieuw in het geloof en daarom denkt u dat ik overdrijf of dat wij te radicaal zijn.
In feite, baseer ik me op meer dan 20 jaar ervaring, als pastor.
Ik heb ontelbare gevallen gezien van mensen die dachten dat deze manier van denken te radicaal was, totdat zij hun geloof verloren.
De meesten hebben hun geloof nooit meer kunnen herstellen.
De vrijheid die God aan ons gaf, dient gebruikt te worden om het goede te doen en niet het slechte.
Anders is die zogenaamde “vrijheid” een leugen.
Ik zeg: een leugen, omdat degene die de zonde begaat een slaaf is van de zonde.
En slaven zijn niet vrij…
Het geloof werkt zo.
U ontvangt wat u geeft.
Zij het goed of slecht.
Bisschop Rui Silva



Elke zondag om 07.00uu - 09.00uu & 12.00uu (ook om 15.00uu & 18.00uu).
Adres : Neumanpad # 26
Paramaribo - Centrum
Tel. : +597 88 37 764

Geen opmerkingen:

Een reactie posten