BIJBELSE TEKST VAN DE DAG

"Wij helpen u een nieuw begin te maken"
Universele Kerk van Gods Rijk

woensdag 2 oktober 2019

WAAROM BEN IK NIET UIT GOD GEBOREN?



Niemand heeft meer interesse om kinderen voort te brengen dan de Heilige Geest. Maar dit kan niet worden bereikt zonder de oprechte manifestatie van de wil van de mens.
De Schepper kan Zijn wil niet opleggen, aangezien Hij de vrije wil aan Zijn schepsel heeft gegeven.

Het probleem is dat de persoon haar verlangen aan de buitenkant uitdrukt, maar van binnen is ze niet altijd echt bereid.
De kerken zijn vol van mensen die zo zijn. Voor het Altaar tonen ze iets, maar diep van binnen wijzen ze het af. Pure hypocrisie! Ze zijn echte artiesten. Ze spelen elke rol. Soms zijn ze de goede jongens, soms zijn ze de slechte jongens.
Dit type karakter verhindert de actie van de Heilige Geest. Wat baat het om Jezus te accepteren, de Bijbel te lezen en zomaar te bidden? Denkt u dat God uw binnenste niet ziet? 
Ze kan zelfs op een sluwe manier haar echte bedoelingen verbergen voor alles en iedereen. Behalve voor de Heilige Geest! Voor Hem is er geen vermomming.
Tegenover deze transparante hypocrisie is de herstelling door de Geest van God moeilijk.
De oplossing is om het hart open te scheuren en uw verborgen zonden bloot te leggen en ze te verlaten. Alleen dan zal Hij haar opnieuw geboren laten worden.


Bisschop Edir Macedo





Elke zondag speciaal om 07.00uu, 09.30uu, 12.00uu, 16.00uu & 18.00uu.
Adres : Neumanpad 26
Paramaribo - Centrum 
Tel. : +597 855 55 19

2 opmerkingen:

  1. Mijn man Wim Schaefers vertraagde met de liefde van mijn leven na een enorm gevecht. Hij zei dat het voorbij was tussen ons en dat hij me nooit meer terug zou nemen nadat ik verschillende dingen met hem had gestopt. Ik realiseerde me eerst dat hij de liefde van mijn leven was nadat ik hem verloor.
    Ik wil hem terug, maar ik wil hem ook niet nog een keer pijn doen. Ik weet niet zeker hoe ik hem zelfs terug kan krijgen, het lijkt erop dat hij zijn leven voortzet. jaren van afscheiding, liet ze achter, ze getuigde dat een spirituele genezer, Osagiede genaamd, voor haar een betovering luncht. Ik stuur ook een e-mail naar Dr. Osagiede om me te helpen mijn ex-liefdespartner terug te krijgen, ik leg al mijn huwelijksproblemen aan hem uit en Dr.osagiede beloofde me mijn ex-man terug te geven binnen twee dagen na het spellen van gebed en opgeofferd om de liefde te charmeren, probeerde ik, ik voorzag in alle liefdesspreukartikelen en materialen die van mij nodig waren, er werd mij gezegd middernachtgebed uit te voeren. Twee dagen na het eerste gebed was ik verrast dat het precies was zoals Dr. Osagiede me beloofde dat mijn ex me op een mobiele telefoon zou bellen om me te verontschuldigen, mijn man Aslund belde me op met een onbekend nummer, hij vraagt ​​om excuses en maakt een afspraak om af te spreken. we zagen elkaar vaak in dezelfde week, liefde betovering werd voor mij gelanceerd in de Dr. Osagiede Tempel alles werd voor mij gedaan, het werkt naar mijn beste. Ik ben vandaag blij dat we als gezin gelukkig samenleven. ik ben dankbaar. dankzij deze geweldige man Osagiede. Aanvankelijk had ik de angst voor twijfel, maar ik probeer het en het werkt naar mijn beste. Ik weet zeker dat dit ook voor jou werkt om verloren liefdesrelaties met je partner te herstellen. email dr osagiede op zijn persoonlijke email op: doctorosagiede75@gmail.com of whatsapp op +2349014523836

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nooit geweten dat ik ooit dit getuigenis zou schrijven, maar mijn hart is zo vol vreugde dat ik besloot het te delen. Ik ben advocaat en woon in Vilnius en ben 30 jaar oud. Ik ben met mijn vriend aan het daten sinds ik 20 jaar oud was, onze relatie is altijd geweldig geweest. Mijn ouders hielden echt van hem en ze blijven hopen dat we ooit gaan trouwen, omdat onze relatie zo lang duurt. Onlangs begon ik op te merken dat wanneer ik de kwestie van het huwelijk ter sprake breng, hij gewoon oplaait en zegt dat hij er niet klaar voor is, ondanks het feit dat we 10 jaar samen zijn, had mijn vriend een zeer goed betaalde baan, dus geld was niet ' t het probleem, en hij was 35 jaar oud. Als ik hem vraag waarom hij niet wil trouwen, zal hij blijven zeggen dat hij er nu niet klaar voor is, dat als ik iemand vind die klaar is, ik met hem moet trouwen, zijn woorden maakten me kapot, ik was dagenlang in tranen thuis. Op een dag kwam ik dr. Ajayi tegen, en ik vertelde hem mijn probleem, hij vertelde me dat iemand een vloek had uitgesproken over mijn vriend om niet met me te trouwen. Dr. Ajayi vertelde me wat ik zou doen, hij zei dat hij wat spreuken zou doen en na een paar dagen zal ik verrast zijn. Ik heb alle noodzakelijke dingen gedaan die hij van mij had gevraagd. Enkele dagen later, tot mijn grootste verrassing, stelde mijn vriend me voor op een verrassingsfeestje, de volgende dag deden we een hofbruiloft met alleen onze ouders en vrienden aanwezig, ik was zo vol tranen en mijn hart was zo blij. Met dank aan Dr. Ajayi. Ik raad dr Ajayi aan voor elke soort spreuk die je maar wilt, neem contact op met zijn Viber- of WhatsApp-nummer: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen